PANORAMA

MARQUEE

SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI SMK BATU SAPI SANDAKAN.

MEMBER LIKE

19 Oktober 2014

PROGRAM 'HELP TUISYEN' ANJURAN PROGRAM UMNO KEBANGSAAN 2014.


11-12 dan 18-19 Oktober 2014 - Berlangsung program 'Help Tuisyen' untuk SPM  bagi mata pelajaran sains, matematik sejarah dan bahasa Inggeris. Program Help Tuisyen ini adalah untuk membantu para pelajar dalam kategori 'GALUS'. Program ini berlaksanakan selama 4 hari bermula 11,12,18,19 oktober  daripada jam 7.15 pagi - 1.15 petang. Seramai 100 orang pelajar terpilih untuk menyertai program ini. Program ini melibatkan 20 orang guru dalam pecutan akhir subjek kritikan untuk SPM.

KUMPULAN 4

Program UMNO Kebangsaan wakil Pemuda UMNO Bahagian Batu Sapi, En.Azman dan En.Rizal telah hadir untuk melihat sendiri program yang berlangsung. Ketua Bidang Bahasa SMK Batu Sapi En. Japar Separia merupakan penyelaras bagi program ini.

Antara gambar pelajar sedang mengikuti Help Tuisyen
KUMPULAN 1

KUMPULAN 1


KUMPULAN 2

KUMPULAN 2
Guru Help Tiusyen Matematik Cikgu Artiniwati 

Help Tuisyen Bahasa Malaysia

KUMPULAN 3
Help Tiusyen Sejarah

KUMPULAN 4
Help Tuisyen Bahasa Malaysia








Pn. Pengetua Pn. Hjh Normah Hj. Huisn mengucapkan jutaan terima kasih kepada UMNO Kebangsaan amnya dan Khususnya kepada Bahagian UMNO Batu Sapi kerana memilih SMK Batu Sapi dalam menjayakan program Help Tuisyen ini. Jutaan terima kasih juta kepada Penyelaras Program En. Japar Separia merupakan Ketua  Bidang Bahasa dan  20 guru yang terlibat kerana sanggup meluangkan masa pada hari sabtu dan ahad untuk hadir dalam menjayakan kecermerlang akademik pelajar-pelajar SPM 2014 selaras dengan misi dan visi SMK Batu Sapi. Tahniah juga kepada pelajar-pelajar yang terpilih dalam program ini.

SYABAS DAN TAHNIAH

Tiada ulasan:

Pengikut