PANORAMA

MARQUEE

SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI SMK BATU SAPI SANDAKAN.

MEMBER LIKE

5 April 2013

KEMBARA ILMU USTAZ AZHAR MAMAT


Kembara Ilmu Ustaz Azhar Mamat bagai sirih pulang ke gagang. Ustaz Azhar Mamat pernah berkhimat di SMK Batu Sapi selama 4 tahun dan berpindah atas kenaikan pangkat beliau ke Institut Latihan Perindustrian, Ipoh Perak.


Para pelajar tekun mendengar cemarah dan mencatat segala ilmu yang disampaikannya.


Ustaz Azhar Mamat menyampaikan ceramah beliau dengan penuh semangat.




Guru-guru lelaki bergambar kenangan bersama Ustaz Azhar Mamat. Segak bergaya semuanya.


Nota: Bagai sirih pulang ke gagang membawa maksud, sesuatu yang kena atau sesuai pada tempatnya. Tangkai daun sirih yang diputuskan daripada pokoknya jika diletakkan semula pada bahagian asal, tidak akan nampak cacat celanya. Gagang merupakan tempat bekas tangkai daun sirih.


3 ulasan:

Unknown berkata...

test ulasan blog

Unknown berkata...

test ulasan blog

Unknown berkata...

Harapan saya untuk merasa ustaz azhar mengajar saya di dalam kelas tidak kesampaian 2 tahun lepas tidak kesampaian apabila ustaz pindah sekolah dan sekali lagi saya terlepas peluang mendengar ceramah ustaz apabila saya sudah habis bersekolah di SMKBS.. Saya berasa sedikit terkilan tetapi saya sentiasa mendoakan ustaz agar sentiasa di redhai Allah dan sihat walafiat, amin..

Pengikut